Hrvatsko dizajnersko društvo

Hartera

Grupa autora
Kristina Poropat, Jelena Šimunović, Ana Buršić, Tina Erman, Aleksandar Zivanov, Sean Poropat
Studio
Studio Sonda
Naručitelj
Manufaktura
Godina
2009

Opis

HARTERA Music Festival Vizualni identitet

Hartera festival jedan je od najvećih glazbenih festivala u Hrvatskoj. Objedinjuje različite žanrove urbane glazbe, a održava se u Rijeci, u staroj kultnoj napuštenoj tvornici papira imena Hartera, po kojoj je festival i dobio ime.

Rješenje počiva na znaku “pribadače za papir”, oblikovanom na način da postaje samostalan subjekt, a koji je ujedno i temelj za izradu svojevrsne maskote/pop ikone, izuzetno pogodne za brzu, efektivnu i upečatljivu promociju.

ZAŠTO PRIBADAČA ZA PAPIR?
Vizualna povezanost festivala s imenom Hartera. U rješenju je tražen odmak od povezivosti s tvornicom, obzirom da festival ima tendenciju širenja na evente koji se neće odvijati isključivo u njezinim prostorijama. Čak i u slučaju preseljenja na drugo mjesto, identitet festivala ne gubi svoj smisao. Stoga je rješenje fokusirano na poveznici s papirom, a ne vizualom tvornice.

Pribadača za papir simbol je javne objave. Priboden, papir postaje javan, dostupan svima, što je u skladu s prirodom festivala koji je namijenjen široj ciljnoj skupini, neovisno o dobnoj granici ili glazbenom ukusu.

Poveznica s glazbom, odnosno vizualno karakteriziranje festivala kao glazbenog očituje se kroz, u stvarnosti uistinu prisutan, udubljen znak na pribadači za papir koji neodoljivo podsjeća na PLAY, a koji je grafički dodatno potenciran. Istodobno komunicira, glazbu, ali i smjernicu, progresivnost.

Znak pribadače također asocira na podsjetnik, nešto bitno što se želi istaknuti (npr koristi se kao oznaka za bitne punktove na mapama I sl…), ali može se koristiti i kao oblačić koji komunicira fokusiranost subjekata ili objekata na festival.

Vrijednost grafičkog oblika je u njegovoj dvostrukosti: istodobno je dovoljno neutralan da se lako koristi kao dvodimenzionalni znak lako aplikabilan na primarna sredstva komunikacije, ali i kao trodimenzionalan samostalan lik koji dobiva svoj smisao kroz aplikaciju u različitim situacijama, kroz, njegov suodnos s informacijama/vizualnim motivima/prostorom/okolinom/živim neživim subjektima…

Velika prednost rješenja je i njegova dinamičnost, vrlo lagana mogućnost daljnjeg razvoja i razrade, ovisno o tijeku i razvoju samog festivala.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook