Hrvatsko dizajnersko društvo

BOOKtiga

Grupa autora
Kristina Poropat, Jelena Šimunović, Visen Slamar, Sean Poropat
Studio
STUDIO SONDA
Naručitelj
Gradska knjižnica Poreč
Godina
2008

Opis

Kampanja je namijenjena promociji Festivala (sajma) rabljene knjige na otvorenom, održanog u Poreču. Program festivala formiran je oko ideje rasprodaje i zamjene rabljenih knjiga, a budući su najupečatljivija asocijacija na trgovinu rabljenim stvarima upravo oglasnici, korišten je taj vizualan jezik kako se direktno zaintrigirala ciljana publika. Na dijalektu riječ “BUTIGA” znači trgovinu/trgovanje, a obzirom da na prostoru Istre upravo oglasnik naziva BUTIGA predstavlja lidera na tržištu tiskanih oglasnika, ta činjenica bila je ključna u određivanju, kako imena festivala - BOOKtiga, tako i čitavog koncepta oglašavanja. Kombiniranjem imena popularnih knjiga osmišljeni su intrigantni i pomalo dvosmisleni slogani koji u biti predstavljaju oglase, komunicirajući poruku o prirodi festivala, ujedno i neformalnosti događanja i zabavi koja tamo očekuje posjetitelje. Autentičnost koncepta nadopunjava i sama izvedba budući su plakati i ostali promidžbeni materijali otisnuti na originalnom novinskom papiru.

Serija plakata je na 16. festivalu tržišnog komuniciranja "Festo 2008" nagrađena brončanim zvonom u kategoriji Sredstva izravne komunikacije - POS materijali.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook