Hrvatsko dizajnersko društvo

Vizualni identiteti

Autorica
1. Izvorka Jurić, Nikola Futač 2. Izvorka Jurić, Vedran Matić 3. Izvorka Jurić 4. Izvorka Jurić 5. Izvorka Jurić
Grupa suradnika
3. ilustracije: Nelija Rudolfi, Roberto Srpak, Thea Miklenić, Matea Bašić, Natalija Najjar, Jelena Gvozdanović, Ana-Marija Poljanec, Petar Mudnić-Cerineo
Studio
TRIDVAJEDAN tržišne komunikacije
Naručitelj
1. Absolveris d.o.o. 2. Krnjak d.o.o. 3. FED d.o.o. 4. TRIDVAJEDAN tržišne komunikacije d.o.o. 5. UJE oleoteka
Godina
1. 2009 / 2. 2009 / 3. nije realizirano / 4. 2007 / 5. 2006

Opis

1. Absolveris
Absolveris d.o.o. je outsourcing tvrtka koja pruža 3 različite usluge: iznajmljivanje servera i cijele informatičke strukture, iznajmljivanje i izradu programa za knjigovodstveno-računovodstvene usluge te konzultantske usluge s područja financija, odnosno uslugu finacijskog savjetovanja. Absolveris identitet bazira se na promjenjivom znaku izvedenom iz tri plohe koje se u 3D animaciji kreću kroz virtualni prostor stvarajući raznolike kompozicije. Tri plohe predstavljaju tri skupine usluga koje tvrtka pruža. Identitet je "mišljen" iz animacije, pa je vrlo aplikabilan u digitalnim medijima u kojima se i odvija većina poslovanja tvrtke. Ovakav nekonvencionalan pristup identitetu ujedno komunicira i suvremen pristup poslovanju koji primjenjuje tvrtka Absolveris.

_ _ _ _

2. Krnjak
Krnjak d.o.o. za poljoprivredu i proizvodnju je tvrtka kojoj je osnovna djelatnost ratarstvo i stočarstvo. Identitet se bazira na znaku koji je spoj dva stilizirana elementa - zrna žita i kapi mlijeka, odnosno spoju dvije osnovne djelatnosti tvrtke. Jednostavnoj, maksimalno reduciranoj formi znaka pridodan je logotip u serifnoj tipografiji koji ukupnom identitetu pridodaje element tradicije i nužnu ozbiljnost, govoreći o tvrtki kao o pouzdanom partneru u proizvodnji hrane.

nagrade i priznanja:
_0910 izložba hrvatskog dizajna, HDD - Hrvatsko dizajnersko društvo, 2010., HR

_ _ _ _

3. FED
Vizualni identitet FED postavlja u kontekst drugačijeg i sličnijeg afinitetima ciljne skupine (dizajneri, studiji, agencije). Motiv “črčkarija”, specifičnog načina izražavanja ciljne skupine, FED čini prepoznatljivim i simpatičnim brandom koji podupire kreativnost i "uvećava ideje" svoje ciljne skupine, bez obzira kakve one bile. Logotip FED, iako u istom vizualnom kodu, istaknut je oblikom i bojom. S obzirom na to da su korisnici FED usluga najčešće u kontaktu s materijalima kao što su omotni papiri, vrećice i sl., najveća se pažnja posvetila isticanju identiteta na tim materijalima, premda je jasno izražen i u poslovnoj dokumentaciji. Identitet je promjenjiv i nadogradiv crtežima klijenata, suradnika i prijatelja tvrtke FED.

_ _ _ _

4. TRIDVAJEDAN rebranding
Stari znak sastoji se od 6 točkica koje u formi uspravnog trokuta prenose ime agencije TRI-DVA-JEDAN, dok se stari identitet bazira na jednostavnim grafikama u kombinaciji plave i bijele boje. Novi iderntitet bazira se na promjenjivom točkastom rasteru koji zamjenjuje klasičnu formu znaka. Raster se kroz pojedine aplikacije mijenja, jednostavnim i složenijim uzorcima, od kojih neki daju i privid trodimenzionalnog prostora. Kako bi se naglasila ideja raznovrsnosti, osim dotadašnje plave, identitet je izgrađen iz još 3 dodatne boje (siva, zelena i ljubičasta). Novi vizualni identitet komunicira primarnu funkciju tvrtke - kreativna komunikacijska rješenja, te nudi neograničene mogućnosti aplikacije u tiskanim i u interaktivnim medijima.

nagrade i priznanja:
_ADI Graphic Design Annual, Art and Design Institute of China Academy of Art, 2008., PRC
_0708 izložba hrvatskog dizajna, HDD - Hrvatsko dizajnersko društvo, 2008., HR

_ _ _ _

5. UJE oleoteka
UJE je prva hrvatska oleoteka, specijalizirana za prodaju maslinova ulja i delikatesa vrhunske kvalitete. Logotip UJE dizajniran je intervencijom u tipografiji. “Tekuća” forma logotipa u kombinaciji s primarnom bojom postavlja osnove identiteta. Boja je najvažniji element koji najsnažnije određuje identitet. Kao dodatni grafički element koristi se struktura načinjena ponavljanjem logotipa koja sugerira premium proizvod koristeći vizualni kod karakterističan za modnu industriju. Kako bi se naglasili i prirodni, ekološki, elementi koje brand UJE promovira, svi materijali (poslovna dokumentacija, papirnate vrećice, omotni papir, plakat, letak, brošura i sl.) otisnuti su na mat, nepremazanom papiru, te su korišteni prirodni materijali.

nagrade i priznanja:
_u izboru "Hrvatski dizajn sad/Croatian Design Now", Victor Margolin i Feđa Vukić, 2009., HR
_objavljeno u Novum-u, New Media Magazine Verlag GmbH, 02 / 2008., D
_Outward finalist, Outward - godišnja nagrada Outdoora, 2007., HR
_Red Dot for High Design Quality, Red Dot Design Award: Communication Design, 2006., D

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook