Hrvatsko dizajnersko društvo

Brachia

Grupa autora
brand, vizualni identitet linije proizvoda- Izvorka Jurić ambalaža "Maslina" - Jelena Gvozdanović i Izvorka Jurić
Suradnik
Igor Stiskalov (ilustracija "maslinova grana")
Studio
TRIDVAJEDAN tržišne komunikacije
Naručitelj
Brachia p.z.
Proizvođač
Cro-Ker (keramika)
Godina
2006. - 2008.

Opis

Brachia je novi hrvatski premium brand maslinovog ulja s otoka Brača. Zadatak je bio stvoriti snažan vizualni identitet koji će jasno komunicirati karakteristike branda i biti primjenjiv na sve materijale, uključujući i ambalažu.
Logotip Brachia pojavljuje se kroz identitet tvrtke Brachia p.z. te kao brand na tri vrste ambalaže. U identitetu tvrtke i standardnoj ambalaži logotip Brachia pojavljuje se uz dodatni grafički element - ilustraciju maslinove grane - dok se u premium ambalaži pojavljuje uz dodatni grafički element - list masline.

Realizirani materijali uključuju osnovnu poslovnu dokumentaciju, promo vrećicu, katalog proizvoda i priručnik grafičkih standarda.

_

Brachia je hrvatski premium brand maslinovog ulja s otoka Brača. Brachia maslinova ulja proizvode se od nagrađene sorte Oblica. Ulja dolaze u dvije linije - standardna i premium, u klasičnim pakiranjima od 0,25, 0,75 i 1 litre, te u ekskluzivnom pakiranju od 0,5 litre. Zadatak je bio dizajnirati etikete za klasična pakiranja standardne i premium ekstenzije, te ambalažu za ekskluzivnu ekstenziju koja će je definirati kao premium, kvalitetnu, originalnu i s dodatnom vrijednošću.

Premium i standardna linija Brachia maslinovog ulja dolaze u postojećoj staklenoj ambalaži. Zbog segmentiranja ciljnih skupina te različitom i specifičnom tržišnom pozicioniranju, za te dvije linije dizajnirane su dvije različite vrste etiketa. Za premium ekstenzije dizajnirane su kutne etikete na kojima se brand Brachia, parcijalno otisnut reljefnim lakom, pojavljuje uz ilustraciju listića masline, kao i na ekskluzivnom keramičkom pakiranju - Brachia Maslini. Za standardnu liniju brand Brachia pojavljuje se uz ilustraciju maslinove grane, kao i poslovnim materijalima poljoprivredne zajednice Brachia.

Ekskluzivno, ručno izrađeno pakiranje, pogodno kao poklon ili suvenir - Brachia "Maslina". Keramička ambalaža je u obliku ploda masline, s grlom u obliku grančice na koje je pričvršćena privjesnica dizajnirana poput listića masline. Keramika je glazirana, a listić je otisnut na mat, nepremazanom papiru. "Maslina", uz koju korisnik dobiva i metalni lijevak/čep za uporabu nakon odstranjivanja originalnog drvenog čepa, dolazi u kartonskoj kutiji s omotnicom od eksluzivnog papira strukture drveta. Proizvod je izdvojen na tržištu zbog mogućnosti višekratne upotrebe kao dekorativnog i funkcionalnog predmeta. Ambalaža se ističe dizajnom koji jasno komunicira njenu svrhu (maslina za maslinovo ulje) i prednosti proizvoda (bijela keramika gotovo farmaceutskog izgleda za zdrav prehrambeni proizvod).

_

tipografija: Minion Swash Italic, Minion Regular, Minion Caps, Minion Bold i Minion Italic
papir: Conqueror Wove Diamond White, Sugar Light Brown, Gmund Kaschmir White, Gmund Savana Limba, Fasson Vellux Permanent
tehnika tiska: offset + parcijalno otisnut Brailleov lak

Nagrade i priznanja:
_u izboru "Hrvatski dizajn sad/Croatian Design Now", Victor Margolin i Feđa Vukić, 2009., HR
_Creativity Annual Gold Award, 38th Creativity Annual Awards, 2008., USA
_ADI Graphic Design Annual, Art and Design Institute of China Academy of Art, 2008., PRC
_ZGRAF počasno priznanje, ZGRAF 10, 2008., HR
_Golden Drum finalist, Golden Drum Festival, 2008., SLO
_The Cup, International advertising cup - ICAC, 2008., SLO
_FESTO Zlatno zvono, 16. FESTO, HOZ - Hrvatski oglasni zbor, 2008., HR
_objavljeno u Novum-u, New Media Magazine Verlag GmbH, 02 / 2008., D
_objavljeno na web portalu The Dieline, 2008.
_objavljeno u web magazinu Israeli Design Magazine, 2008.
_PRINT's A+C=D Business Graphics Review, PRINT Magazine, 2007., USA
_nominacija za President Award (5 najboljih ambalaža svijeta), WPO, 2007., S
_WorldStar Award for Packaging Excellence, WPO - World Packaging Organization, 2007., S
_objava u DesignWeek, DesignWeek Magazine, 2006., GB
_040506 izložba hrvatskog dizajna, HDD - Hrvatsko dizajnersko društvo, 2006., HR
_BEDA European Design Award, Bureau of European Design Associations, 2006., B
_FESTO Srebrno zvono, 14. FESTO, HOZ - Hrvatski oglasni zbor, 2006., HR
_CroPak Godine, CroPak, Institut za ambalažu i tiskarstvo, 2006., HR

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook