Hrvatsko dizajnersko društvo

DOMECA grupa proizvoda

Autorica
Izvorka Jurić (kreativna ideja, art direkcija, dizajn)
Grupa suradnika
Jelena Gvozdanović (ime proizvoda, tekst, suradnica na izvedbenom rješenju), Maja Danica Pečanić (fotografije na etiketama, fotografije ambalaže)
Studio
Motus Vis d.o.o.
Naručitelj
Puni okusi d.o.o.
Proizvođač
Agens
Godina
2013.

Opis

DOMECA grupa proizvoda sastoji se od linije DOMECA šećera u prahu, linije DOMECA sode bikarbone i limunske kiseline te linije DOMECA krušnih mrvica, a u planu su raznovrsni proizvodi za domaćinstvo.

DOMECA šećeri u prahu linija je proizvoda koja se sastoji od 4 vrste šećera u prahu od kojih su 3 aromatizirana (jagoda, cimet i vanilija), a u pripremi su još dvije arome (kokos i kakao). DOMECA šećeri u prahu novi su proizvodi na tržištu, prirodnog sastava i arome, namijenjeni suvremenom korisniku koji zna cijeniti kvalitetu proizvoda i postavlja zahtjeve za kvalitetnijim pakiranjem.

Projekt uključuje cjelokupni razvoj proizvoda od osmišljavanja imena, preko dizajna robne marke i identiteta proizvoda do dizajna ambalaže. Naglasak je stavljen na funkcionalno pakiranje šećera, novost na tržištu u ovoj kategoriji proizvoda, odnosno praktično pakiranje koje omogućuje lakše doziranje proizvoda. Nakon uklanjanja zaštitne etikete i otvaranja proizvoda, korisniku su dostupne tri veličine otvora za sipanje.

Osnova vizualnog identiteta šećera je suvremena tipografija u kombinaciji sa pročišćenim fotografijama i pastelnom kolor skalom dok je osnovna kućna boja tamno crvena. Motivi fotografija osmišljeni su u odnosu s proizvodom kako bi kombinacija odabranih kolora i motiva prenosila željenu pozitivnu emociju - srce kolačić za aromu jagode (ljubav, djetinjstvo), zvjezdica kolačić za aromu cimeta (zimske radosti, Božić), vanili kiflica za aromu vanilije (miris kolača, djetinjstvo) te uštipci za klasičan šećer u prahu (slatki zalogajčići, slatki užitak).

Osnova vizualnog identiteta sode i limunske je suvremena tipografija u kombinaciji s geometrijskom strukturom i stiliziranim prikazom vrste proizvoda (stilizirani limun za limunsku kiselinu i romb za sodu bikarbonu).

Doze su dodatno su pakirane u izložbeno-transportnu ambalažu u kojoj se nalaze na policama trgovina.

Nagrade i priznanja:
_ nagrada dana na Favourite Design, 2014., Internacional
_ objavljeno na portalu Packaging of the World, 2014., Internacional
_ objavljeno na portalu The Dieline, 2014., Internacional
_ objavljeno na portalu Vizkultura, 2014., HR

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook