Hrvatsko dizajnersko društvo

Kultura

Autor
Boris Ljubičić
Studio
STUDIO INTERNATIONAL

Opis

Dizajn za takozvane kulturne sadržaje je pun neobveznosti i nesporazuma. Danas smo malo svijesniji da je i kultura proizvod, ali zaseban proizvod...
Kako ju oblikovati pitanje je sad ?

1/ Međunarodni dan muzeja 2008., „minimumaximumuseum“
2 /Vizualni identiteti: Muzički biennale Zagreb, 1981, Zagrebfest, 1982, Eurosong 1989
3 / Muzički biennale Zagreb, plakat, 1981
4 / MUO, Muzej za umjetnost i obrt, plakat, vizualni identitet 1995
5 / Vizualni identiteti: „LZ“ Leksikografski zavod Miroslav Krleža, „mh“ Matica Hrvatska, „MDC“; Muzejski dokumentacijski centar
6 / Međunarodni dan muzeja, 1993
7 / Love square and circle, 3D poster, 2000
8 / LIBERTAS 50, plakat i vizualni identitet, 1999
9 / Pogorelich, plakat, 2003
10 / Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, vizualni identitet, 2004

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook