Dva svjetska priznanja agenciji Kuharić Matoš

Objavljeno: 13.01.2012.

Logotipovi agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš osvojili su nagrade na dva velika svjetska dizajnerska natječaja

WOLDA (Worldwide Logo Design Annual) jedan je od najprestižnijih svjetskih natječaja za dizajn logotipova i robnih marki, kojeg između stotinjak dizajnerskih organizacija i fakulteta za dizajn podržava i sama ICOGRADA (International Council of Graphic Design Associations). WOLDA AWARD osvojili su za: vizualni identitet biomarketa Damodar, koji je dio lanca supermarketa organskih proizvoda Garden, te za znak za redatelja Tomislava Rukavinu.

Drugo veliko priznanje dobili su na najvećem svjetskom natječaju za dizajn logotipova i robnih marki Logo Lounge Volume 7. Od 36 000 prijavljenih radova, međunarodni žiri je odabrao 2000 najboljih, koji će biti objavljeni u godišnjaku Logo Lounge Volume 7. Među njima je i znak za Tomislava Rukavinu, priznatog hrvatskog redatelja.

Agenciju Kuharić Matoš su osnovali Luka Kuharić i Bojan Matoš, dva art direktora, u Zagrebu 2005. godine. Koncipirana je kao fleksibilna, multidisciplinarna kreativna agencija s težištem na vrhunskom dizajnu. Pobjedničke radove možete pogledati na njihovoj web stranici www.kuharicmatos.hr

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook