Rezultati Natječaja za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj

Objavljeno: 16.11.2011.

Ministarstvo kulture provelo je Natječaj za vizualni identitet Festivala hrvatske kulture u Francuskoj 2012. Na temelju dostavljenih zahtjeva za sudjelovanje na natječaju, Ocjenjivački sud odabrao je pet pozvanih autora i timova koji su radili na natječajnom zadatku: Tina Ivezić i Ivana Borovnjak, Boris Ljubičić, Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, Marko Šesnić i Goran Turković te Toni Uroda.

Ocjenjivački sud u sastavu Damir Bralić (predsjednik), Damir Gamulin, Seadeta Midžić, Nina Obuljen, Marina Tomas Billet donio je odluku da se prva nagrada dodijeli radu pod šifrom 006. Prvonagrađeni koncept CRO-ICI djelo je autorskog tima koji čine dizajneri Ira Payer, Maša Poljanec i Andro Giunio, te Ivo Payer kao autor imena rada i suradnica Sana Perić.

Temeljni kriteriji u radu Ocjenjivačkog suda bili su komunikativnost, suvremenost, originalnost i primjenjivost rješenja. Prema uvjetima raspisanog natječaja prvonagrađenim autorima pripala je nagrada od 25.000 Kn, dok će se pozvanim natjecateljima isplatiti obeštećenje u iznosu od 7.000 Kn. Natječaj je bio pripreman i proveden u skladu sa standardima Hrvatskog dizajnerskog društva, a pristigli radovi pred Ocjenjivačkim sudom bili su anonimni.

Obrazloženje Ocjenjivačkog suda:
Nagrađeno rješenje odlikuje izrazito suvremen, prikladan i dosljedno artikuliran grafički jezik koji rad nedvosmisleno smješta unutar tipologije identiteta kulturnih manifestacija. Slogan i logotip u vrlo uspješnom spoju verbalne i vizualne komunikacije tvore tzv. slogo koji kao noseći grafički elementi vizualnog identiteta nepretenciozno, a istovremeno jasno i vrlo direktno sublimira prezentaciju hrvatske kulture u zemlji domaćinu duhovito i inteligentno koristeći fonemski potencijal riječi 'Croatie' (Cro-ici – fra. hrvatska ovdje).

Tipografska struktura uspostavljena u logotipu, sastavljena od informacijskog klastera Tko – Gdje, dosljedno je iskorištena za tretman svih festivalskih događanja što pridonosi grafičkoj i strukturalnoj dorečenosti rješenja. Redukcija boja provedena dosljedno kroz sve elemente – tipografiju i fotografiju – logično iskorištava zajednički koloristički kod obiju država. Posebna kvaliteta rješenja je visoki stupanj prepoznatljivosti u najširem rasponu medija, dimenzija i tehnika reprodukcije kroz koje identitet ne gubi svoju komunikacijsku snagu. Rješenje također anticipira dvojako korištenje te u oba slučaja vrlo dobro funkcionira – kao 'obgrljujući', krovni identitet i kao naslanjajući aneks na postojeće vizualne identitete različitih kulturnih sadržaja koji zbog svog karaktera zahtijevaju jaču autonomiju.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook