Posljednje otkucavanje do Sudnjeg dana

Objavljeno: 15.09.2011.

Nezavisni festival tržišnih komunikacija Sudnji Dan održat će se 1. 10. u MSU. Rok za prijavu radova produžen je do petka, 16. rujna u 23:59.

Festival Sudnji Dan od 2010. organizira neprofitna udruga Kulturna ofenziva, čiji je primarni cilj promicanje autorstva i kreativnosti. Ovaj najstariji nacionalni festival tržišnih komunikacija namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru tržišnih komunikacija te studentima. Festival okuplja hrvatske kreativce iz dizajna, fotografije, glazbe, režije, ilustracije, glume i drugih područja.

Vrijednosti na kojima je Sudnji Dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. 'Nezavisni' u odrednici znači da Sudnji Dan ne ovisi o moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske značajke su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom, besplatna kotizacija te brojčano veliki koji ocjenjuje online, čime se osigurava nepristranost i objektivnost.

Svi sudionici festivala u natjecateljskom dijelu bore se za 12 Ordena Sudnjeg dana. Jedna od kategorija namijenjena je isključivo studentima - nagrada Mlada nada. Također, ove godine Sudnji Dan uvodi tzv. korisničku nagradu, koju dodjeljuje specijalni žiri sastavljen od predstavnika tvrtki i organizacija naručitelja.

Drugu godinu zaredom, nezavisni festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan održava se 1. listopada 2011., u Muzeju za suvremenu umjetnost u Zagrebu.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook