Natječaj festivala Terraneo za plakate 'Kap po kap'

Objavljeno: 17.06.2011.

Festival Terraneo poziva sve kreativce da se uključe u natječaj za plakate 'Kap po kap' koji organizira u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom (HDD) te pod pokroviteljstvom tvrtke Hansgrohe.

U nastavku je tekst natječaja:

Tema natječaja je ušteda vode, a od vas tražimo da svoje viđenje ovog problema izrazite kroz plakat formata 4 x 3 metra! Plakati trebaju komunicirati globalni problem prevelike potrošnje vode te hitnu potrebu za njenom racionalizacijom. Vaš rad treba potaknuti na razmišljanje i razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema vodi kao izvoru života i uvjetu njegova opstanka na Zemlji.

15 najboljih radova prema izboru stručnog žirija, bit će otisnuto u billboard formatu (4 x 3 metra) i predstavljeno javnosti u formi dvotjedne izložbe u centru Šibenika neposredno prije početka festivala Terraneo. Nakon toga, plakati se sele na festivalsku lokaciju gdje će ih tisuće domaćih i stranih posjetitelja gledati za vrijeme trajanja festivala. Autori najboljih radova osvajaju petodnevne festivalske ulaznice, bonove za hranu i piće te Terraneo majice.

Natječaj traje od 6. lipnja do 4. srpnja 2011. a radove trebate slati na adresu kappokap@terraneofestival.com

Sve detalje i dodatna pravila natječaja Kap po kap potražite na stranici www.terraneofestival.com

Termini:
- početak natječaja: 6. 6.
- rok za slanje natječajnih radova: 4. 7. 2011.
- proglašenje pobjednika: 12. 7. 2011.
- izložba u Šibeniku: 25. 7. do 7. 8.
- izložba na Terraneo festivalu: 9. 8. do 13. 8.

Slanje natječajnih radova:

- radove treba poslati isključivo trebaju elektronskim putem na email kappokap@terraneofestival.com (maksimalna veličina dokumenta za slanje mailom 10 MB, za sve dokumente veće od 10 MB molimo poslati link na server s kojeg ćemo preuzeti dokument). Uz natječajni rad (u istoj email poruci) treba napisati ime autora plakata (odnosno imena svih autora, koautora i suradnika) te podatke za kontakt.
- formati za slanje: natječajne radove slati pripremljene za tisak kao .pdf, (sve slike obavezno CMYK, 300 dpi), dimenzije 40 x 30 cm (omjer 1:10 u odnosu na finalnu dimenziju billboarda)
- obavezni elementi: apliciranje posebne pasice na plakat, pozicionirane prema vlastitom izboru, koju trebate preuzeti na http://www.terraneofestival.com/hr/Default/Natjecaj--Kap-po-kap-.aspx

Žiri:
- Ira Payer, dizajnerica, HDD
- Luka Pavić, Terraneo
- Jadrana Ćurković, Hansgrohe
- Damir Gamulin, dizajner
- Damir Žižić, fotograf


Nagrade: (iste za svih 15 odabranih radova):
- festivalska ulaznica s petodnevnim kampom
- Terraneo festivalska majica
- festivalski bonovi za cugu (10 kom) i hranu (5 kom)
- produkcija izložbe nagrađenih radova i promocija kroz sve dostupne kanale (medijski partneri itd.)
- Napomena: u slučaju da jedan nagrađeni plakat potpisuje grupa autora, organizator će autorima tog rada dodijeliti maksimalno dva nagradna paketa


Napomene:

Natječajni radovi smiju sadržavati isključivo vizualne (fotografije, ilustracije, dizajn) i verbalne sadržaje čiji su autori, odnosno kojima se ne krši autorsko pravo trećih osoba.
Sudjelovanjem u Natječaju autori dopuštaju organizatoru natječaja korištenje svojih plakata u svrhe promocije festivala Terraneo. Tvrtka Hansgrohe koristit će natječajne radove u promotivne svrhe isključivo u kontekstu predstavljanja rezultata Natječaja, odnosno festivala Terraneo.

Naziv natječaja: "Kap po kap“
Organizator: Festival Terraneo
Stručni partner: Hrvatsko dizajnersko društvo (HDD)
Sponzor natječaja: Hansgrohe

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook