Predavanje Ita Morabita

Objavljeno: 14.04.2009.

Vodeći svjetski produkt dizajner mlađe generacije, Ito Morabito, održat će u Zagrebu predavanje na temu “simplexity”, ključnom pristupu svojeg dizajnerskog procesa. Ora Ito gostuje u Zagrebu povodom ovogodišnjeg Nivea Cro A Portera. Njegovo predavanje organizira Gorenje u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom i Arhitektonskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu. Predavanje počinje u 12.30 sati.

Ito Morabito

Ito Morabito

Torba za Powerbook

Torba za Powerbook

Ambalaža za Heineken

Chaise Lounge za Capellini

Adidas bočica za parfem

Ogo boca

Medijski naziv “enfant terrible francuskog dizajna” zaslužio je svojim pionirskim i proaktivnim pristupom dizajnirajući izmišljenje proizvode za poznate svjetske brandove poput Bic, Kenzo, Nike, Cartier, Apple, Louis Vuitton — lansirajući ih na svojoj internet stranici kao stvarne. Ponudivši svoja rješenja za postojeće robne marke i urbanističke probleme utemeljio je brand ORA ITO i umjesto tužbe od strane velikih kompanija, pridobio je njihovu pažnju i angažman zbog inovativnih koncepata koji su razbijali ustaljene norme. 

U svojem interdsiciplinarnom studiju u Parizu danas obavlja strateško planiranje i produkt dizajn za tvrtke poput Heineken, Adidas, L’Oréal, Levi’s, Sagem, Toyota, Nike, Guerlain, Davidoff, Danone, LaCie, Capellini, Magis, Zanotta, B&B Italia i Artemide, a od prošle godine surađuje i s jednim od najvažnijih europskih proizvođača kućanskih aparata Gorenje za koje dizajnira kuhinje i liniju kućanskih aparata budućnosti.


Više o radu Ita Morabita:  

1999. – Rođenje prvog virtualnog robnog znaka na svijetu. Internetska stranica ora-ito.com, s više od 200.000 posjetitelja dnevno, postala je prva internetska stranica i drugo digitalno djelo koje je priznao francuski Centar za suvremenu umjetnost (National Centre for Contemporary Art).

2000. – "Piratska" kampanja sa znakovima kao što su Bic, Vuitton, Nike itd. Početak suradnje s najboljim trendovskim revijama u Francuskoj kao i s nekim međunarodnim poznatim znakovima, npr. Levi's.

2001. – Revija Dazed & Confused dodjeljuje Ora-Itu posebno priznanje za najkreativniji rad u 2001. godini.

2002. – Ora-Ito je najmlađi dizajner koji se ikada potpisao pod svoje proizvode u bogatom katalogu suvremenog namještaja Capellini. 

2002. – Ora-Itova aluminijska boca, dizajnirana za Heineken, koju sada poznaje već cijeli svijet, nagrađena je dizajnerskom nagradom “Oscar za najbolju ambalažu”.

2003. - Ora-Ito dizajnira interijer najvećeg pariškog noćnog kluba, popularnog Le Cab-a na trgu kod Palais Royal, od vizualnog identiteta, arhitektonskih rješenja do dizajna interijera.

2004. – Ora-Ito dizajnira bočicu parfema za Adidas; za nju je do sada primio pet međunarodnih dizajnerskih nagrada.  

2004. – Ora-Ito dizajnira kolekciju za prestižni brand Artemide s kojom 2005. godine postiže izvanredni uspjeh na sajmu namještaja u Milanu. Za svjetiljke linije “One” prima i prestižnu nagradu Red Dot Design Award”.

2005. – Ora-Ito u suradnji s Centrom Pompidou te Francuskim kulturnim centrom u Milanu organizira svoju prvu izložbu, nazvanu Ora-Ïto Museum ("Muzej Ora-Ito").

2006. – Ora-Ito uređuje reprezentativni izložbeno – prodajni salon Toyote na Champs-Elysées u Parizu; posjeta salona nakon preuređenja utrostručila se u samo nekoliko tjedana. Dizajniranje za Toyotu se nastavilo i to u sferi dizajna štandova, izložbenih prostora i trgovina koje Toyota otvara diljem svijeta.

2006. – Ora-Ito za Toyotin projekt (salon na Champs-Elysées, Pariz) prima nagradu “Janus 2006” za najinovativniju arhitekturu u Francuskoj.

2007. – Ora-Ito prima “Janus 2007” za model USB hub-a dizajniranog za poduzeće LaCie.

Tatjana Bartaković Jallard

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook