Ispeci pa reci na Dezeenu

Objavljeno: 05.02.2008.

Vijest o godišnjem izvješću koje se najprije mora ispeći kako bi se moglo čitati, zauzela je prvo mjesto na mjesečnoj top listi najposjećenijih na popularnom dizajnerskom blogu Dezeen.

Članak o inovativnom dizajnu Podravkinog godišnjeg izvješća kojeg je na Dezeenu tijekom prosinca pročitalo je 26.612 čitatelja, izazvao je mnoštvo komentara i prenesen je na više od tisuću portala i blogova iz svih krajeva svijeta, od Japana do Meksika.

Na Dezeenovoj top listi najposjećenijih vijesti 'Ispeci pa reci' zauzeo je prvo mjesto, drugo mjesto je zauzela vijest o Boeingu 787 Dreamline koji je posjetilo 17.477 čitatelja, a na trećem se nalazi članak o kolekciji satova 'Normal Timepieces' Rossa Mc Bridea koji je zabilježio 13.819 posjeta.
 
Autor i urednik Dezeena je Marcus Fairs, istaknuti britanski novinar koji je pisao za Blueprint, The Guardian i The Independent. Marcus Fairs je 2002. i 2004. godine proglašen novinarom godine, a vjerojatno je najpoznatiji kao osnivač i urednik časopisa ICON. Fairs je čest predavač na dizajnerskim konferencijama diljem svijeta i autor nedavno objavljene knjige 'Dizajn 21. stoljeća'.
 
Godišnji izvještaj za Podravku 'Ispeci pa reci' sastoji se od dva dijela: velike knjige koja sadrži financijski izvještaj tiskan uobičajenom offsetnom bojom te male knjižice s Podravkinim receptima tiskane nevidljivom termo-reaktivnom tintom.  Da biste otkrili njen sadržaj trebate je omotati aluminijskom folijom i 25 minuta peći na 100°C. Ako niste precizni, knjižica može zagorjeti, baš kao i svako jelo. Ako uspješno ispečete svoj primjerak knjižice, prazne stranice postat će ispunjene tekstom, a ilustracije praznih tanjura hranom.

'Ispeci pa reci' pobudio je i zanimanje medija iz raznih dijelova svijeta; između ostalih, vijest o godišnjem izvještaju koji treba ispeći kako bi se mogao čitati objavili su New York Times, južnokorejska televizija SBS i Design Week.
 

Godišnji izvještaj tiskan je na papiru Conqueror Laid Brilliant White 120 g/m2, Munken Polar 130 g/m m2 i Soporset 90 g/m m2. Korištena su pisma Thema autora Nikole Đureka i Lexicon Brama De Doesa.

Kreativni tim projekta:
Davor Bruketa i Nikola Žinić (kreativni direktori, art direktori, copywriteri)
Imelda Ramović, Mirel Hadžijusufović (art direktori)
Teo Tarabarić (copywriter),
Mirna Grzelj (voditeljica projekta)
Danko Đurašin (dtp)
Drenislav Žekić (urednik)

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook