Priznanje hrvatskim dizajnericama na natječaju Reinvent

Objavljeno: 10.01.2008.

Na međunarodnom natječaju za redizajn ambalaže proizvoda 'Mr Clean', u organizaciji web portala Designboom i kompanije Procter and Gamble, rad dizajnerica iz Splita odabran je kao jedan od najboljih.

'Refill - I recycle with Mr Clean' / Saudubray Francois, Antoine Soler (Francuska)

'Refill - I recycle with Mr Clean' / Saudubray Francois, Antoine Soler (Francuska)

'Sniff' / Silvia Caffleri, Michela Degli Agostini, Giorgia Romanello (Italija)

'Sniff' / Silvia Caffleri, Michela Degli Agostini, Giorgia Romanello (Italija)

'Mr Clean' / Gorana Maršić, Ivana Vitas (Hrvatska)

'Mr Clean' / Gorana Maršić, Ivana Vitas (Hrvatska)

'Mr Clean' / Gorana Maršić, Ivana Vitas (Hrvatska)

Tema međunarodnog natječaja 'Reinvent' bila je redizajn ambalaže proizvoda 'Mr Clean', u Hrvatskoj poznatih pod imenom 'Mr Proper'. Zadatak je bio dizajnirati ambalažu koja je jednostavnija i zabavnija za uporabu i koja promovira ekološke principe kao što je smanjenje otpada, višestruko korištenje i sl.

Na natječaju portala Designboom je sudjelovalo gotovo tri tisuće dizajnera i dizajnerica iz 92 zemlje, a među velikim brojem prijavljenih prijedloga redizajna, prvom je nagradom za najbolju ambalažu nagrađen rad 'Refill - I recycle with Mr Clean' čiji su autori François Saudubray i Antoine Soler iz Francuske. Kao najbolji koncept prezentacije u dućanu nagrađen je rad 'Sniff' čije su autorice Silvia Caffieri, Michela degli Agostini i Giorgia Romanello iz Italije.

Osim prve nagrade, dodijeljena su i četiri počasna priznanja (Honorable Mention), a među dobitnicima tih posebnih priznanja žirija su splitske dizajnerice Gorana Maršić i Lana Vitas, čiji je grafički koncept opisan kao uspješan prijedlog redizajna svjetski poznate tržišne marke.

O svom prijedlogu dizajnerice kažu: 'Naš glavni cilj bio je dizajnirati ambalažu koja bi bila drugačija od svih ostalih proizvoda za čišćenje koji se trenutno mogu pronaći na tržištu. Ideja je neočekivana i svojom inovativnošću privlači kupce, a kupovinu i korištenje proizvoda čini zabavnim i uzbudljivim iskustvom. Ilustracija kravate jasno asocira na ime proizvoda. Mr Clean sredstva za čišćenje međusobno se razlikuju prema bojama apliciranim na kravate. Font koji smo koristile je jednostavan i sofisticiran pa natpisi na bocama izgledaju kao preuzeti sa posjetnice i nimalo ne nalikuju tipografiji koja je uobicajena za proizvode ovoga tipa.'

Više...

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook