Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta Zaklade Hrvatska kuća — Croatia House

Objavljeno: 06.04.2014.

Zaklada Hrvatska kuća raspisuje, a Hrvatsko dizajnersko društvo provodi Javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta Zaklade Hrvatska kuća — Croatia House. Pozivamo natjecatelje na usmeni brifing u četvrtak 10. travnja u 14 sati u prostorijama Zaklade Hrvatska kuća (Ministarstvo vanjskih i europskih poslova, ulaz iz Petrinjske 18A!). Sudjelovanje na brifingu potrebno je najaviti do srijede 9. travnja do 12 sati. Rok za primanje radova je srijeda, 7. svibnja 2014. do 15 sati



Osnivanje Zaklade 'Hrvatska kuća' odgovor je na potrebu za izgradnjom i održavanjem prepoznatljive međunarodne slike hrvatske kulture u cjelini, odnosno za pojačanim radom na predstavljanju i promociji kako suvremene umjetničke scene – književnosti, glazbe, filma, vizualnih i scenskih umjetnosti, dizajna i arhitekture, tako i baštine, jezika i znanosti na cjelovit način i kroz jedinstvenu instituciju.
'Hrvatska kuća' bit će jasno označena fokusna točka za suradnju u području kulture pri diplomatsko-konzularnom predstavništvu RH. Vizualni identitet 'Hrvatska kuća – Croatia House' pratit će svaku aktivnost Zaklade sa svrhom predstavljanja cjelovite hrvatske kulture, kako povijesnog nasljeđa tako i suvremenih dostignuća, trendova i to posebno onih koji su vezivno tkivo to jest uspostavljaju povijesni kontinuitet u hrvatskoj kulturnoj matrici, kao i onih koji povezuju hrvatsku kulturu s kulturnim kontekstom u kojem se ona predstavlja.
Cilj identiteta 'Hrvatska kuća – Croatia House' je uspostaviti vizualnu i perceptivnu okolinu povoljnu za predstavljanje, promociju, upoznavanje i afirmaciju kulturnog sadržaja s kojim će projektirani identitet biti u stalnoj bliskoj interakciji, kao i pružiti adekvatan okvir za provođenje međunarodne kulturne politike RH u skladu s budućim strategijama razvoja kulture.

Zahtjevi
Vizualna komunikacija Hrvatske kuće treba pružiti podršku i podlogu za afirmaciju bogatstva stvarne suvremene produkcije i zatečene baštine u njenom pluralitetu, bez nastojanja da je pojednostavljuje, uređuje ili pokušava svesti predodžbu o hrvatskoj kulturi u konačni oblik koji ne izrasta iz same kulturne aktivnosti. Prilikom osmišljavanja vizualnog identiteta treba uzeti u obzir njegov izvanredan doseg i ponekad iznimno osjetljiva područja primjene. Rješenje treba biti projektirano s kapacitetom za predstavljanje raznolikog kulturnog sadržaja, nad kojim vizualni identitet ne smije dominirati, nego ga treba podržavati. Natjecatelje potičemo na studiozno promišljanje i predlaganje argumentiranih koncepata u skladu s vizijom hrvatske kulture kao pokretača razvoja, a interkulturalnosti kao trajne i odgovorne povezanosti društava u interakciji.

Ocjenjivački sud
Ocjenjivački sud čini pet članova, a sastavljen je od dvije predstavnice Zaklade Hrvatska kuća i troje predstavnika HDD-a:

1. Sandra Sekulić, predsjednica Upravnog odbora Zaklade Hrvatska kuća — Croatia house (MVEP)
2. Maja Razović Kocijan, predsjednica Programskog savjeta Zaklade Hrvatska kuća
3. Damir Bralić, grafički dizajner, docent, Sveučilište Sjever odjel za medijski dizajn
4. Lana Cavar, grafička dizajnerica
5. dr.sc. Feđa Vukić, izvanredni profesor, Studij dizajna, Arhitektonski fakultet, Sveučilište u Zagrebu

Nagrade
Dodjeljuju se tri novčane nagrade. Ukupni fond nagrada iznosi 45.000 kn neto, a raspodijeljen je na sljedeći način:

1. nagrada: 20.000 kuna
2. nagrada: 15.000 kuna
3. nagrada: 10.000 kuna

Usmeni brifing
Najava sudjelovanja na usmenom brifingu koji će se održati u četvrtak 10. travnja 2014. u 14 sati u prostorijama Zaklade Hrvatska kuća, ulaz iz Petrinjske 18A. (Ministarstvo vanjskih i europskih poslova) u 13 sati, vrši se elektroničkom poštom na natjecaji@dizajn.hr. Poruku je potrebno nasloviti 'ZHK brifing – najava sudjelovanja', a u tekstu poruke navesti ime, adresu i telefonski broj natjecatelja koji najavljuju svoje sudjelovanje na usmenom brifingu. Samo sudionici koji najave svoje sudjelovanje u zadanom roku moći će prisustvovati brifingu. Rok za najavu sudjelovanja na usmenom brifingu je srijeda 9. travnja 2014. do 12 sati

Upute za opremu i predaju natječajnih radova, kao i očekivani sadržaj natječajnog rada, detaljno su opisani u Općim uvjetima natječaja.
Natječajni radovi šalju se kao preporučena pošiljka, dostavom ili donose osobno na adresu: Hrvatsko dizajnersko društvo - s naznakom NATJEČAJ ZHK, Boškovićeva 18, 10000 Zagreb. Radovi koji stignu nakon isteka roka za primanje bit će vraćeni pošiljatelju neotvoreni.

Termini i rokovi
Rok za najavu sudjelovanja na usmenom brifingu: 9. travnja 2014. do 12 sati
Usmeni brifing natječaja: 10. travnja 2014. u 14 sati
Rok za primanje natječajnih radova: 7. svibnja 2014. do 15 sati
Ocjenjivački sud završava s radom: do 12. svibnja 2014.
Objava rezultata natječaja: do 16. svibnja 2014.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook