Sudnji dan 2014. - nezavisni festival kreativnih komunikacija

Objavljeno: 25.02.2014.

Udruga Boonika - platforma vizualnog dijaloga, organizator Sudnjeg dana 2014, raspisala je široki natječaj za Ordene Sudnjeg dana, namijenjene različitim kreativcima koji se mogu natjecati u čak 13 kategorija. Natječaj je otvoren do 17. ožujka 2014. godine, do točno 23:59 h, a detalje o prijavi i pravilima pročitajte u nastavku.

"Primarni cilj ovog festivala jest promicanje autorstva i kreativnosti. Organizator Sudnjeg Dana od 2010. do 2012. bila je neprofitna udruga Kulturna ofenziva. U ljeto 2013.g. organizaciju festivala preuzima udruga Boonika – platforma vizualnog dijaloga, s namjerom da nastavi razvijati festival u zadanom smjeru. Ovaj prvi nezavisni festival kreativnih komunikacija namijenjen je profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru te studentima. Festival okuplja kreativce iz raznih područja kreativnog stvaralaštva.

Vrijednosti na kojima je Sudnji Dan utemeljen su autorstvo, nezavisnost i fair play. 'Nezavisni' u odrednici znači da Sudnji Dan ne ovisi o moći ili profitu interesnih skupina, nego je isključivo u službi kreativnosti kao oblika ljudskog izražavanja. Najvažnije festivalske značajke su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom te brojčano veliki žiri koji ocjenjuje on-line, čime se osigurava nepristranost i objektivnost.

Jedna od novina Sudnjeg dana u 2014.g. jest nagrađivanje neobjavljenih radova.

Sljedeći Sudnji dan održat će se u sklopu Tjedna dizajna Zagreb, u travnju, 2014.g. u Laubi – kući za ljude i umjetnost."

Sljedeći istaknute linkove, pročitajte detalje o pravilima natječaja i uputama kako se prijaviti.

Tekst je prenesen iz press materijala događanja.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook