REZULTATI NATJEČAJA ZA DIZAJN VIZUALNOG IDENTITETA 'VINA CROATIA'

Objavljeno: 25.03.2013.

Ocjenjivački sud objavio je tko je dobitnik nagrade Natječaja za dizajn vizualnog identiteta 'Vina Croatia'

Nagrađeni rad: Hrvatski kvadrat / Studio Cuculić

Nagrađeni rad: Hrvatski kvadrat / Studio Cuculić

Vina Croatia 1 / Studio Dogan

Vina Croatia 1 / Studio Dogan

Vina Croatia 2 / Studio Dogan

Vina Croatia 2 / Studio Dogan

Vina Croatia 3 / Studio Dogan

Vina Croatia 3 / Studio Dogan

Prijedlog 1 / Flomaster

Prijedlog 1 / Flomaster

Prijedlog 2 / Flomaster

Prijedlog 2 / Flomaster

Koncept 1 / Manasteriotti-Marić

Koncept 1 / Manasteriotti-Marić

Koncept 2 / Manasteriotti-Marić

Koncept 2 / Manasteriotti-Marić



Ocjenjivački sud u sastavu Tomislav Bolfan, Đuro Horvat, Izvorka Jurić, Maroje Mrduljaš i Ira Payer, na osnovu pristiglih zahtjeva za sudjelovanjem u natječaju i referentnih radova odabrao je 4 autora/tima koji su bili pozvani raditi na idejnim rješenjima vizualnog identiteta 'Vina Croatia': Studio Cuculić, Igor Manasteriotti, Studio Dogan i Flomaster.

U natječajnom roku četiri autora/tima dostavila su ukupno 8 idejnih rješenja koja su 29. siječnja 2013. prezentirala članovima Ocjenjivačkog suda. Nakon odslušanih prezentacija Ocjenjivački sud jednoglasno je donio odluku da se nagrada u iznosu od 21.000 kn dodijeli Studiju Cuculić za natječajni rad pod nazivom 'Hvatski kvadrat'.

Obrazloženje odluke Ocjenjivačkog suda:
Rad se u konstruktivnom smislu bazira na jednostavnom kvadratnom rasteru iz kojeg se izvode svi ostali elementi prijedloga – od znaka do kompleksnih ilustracija. Jednostavan raster funkcionira kao „uređivač“ odnosa, a da pri tome u formalnom smislu nije ograničavajući nego doprinosi vizualnoj cjelovitosti i kohezivnosti cijelog sustava. Sam znak sastavljen je od kvadratnih i polukružnih elemenata od kojih su sačinjene stilizirane forme vinskih boca. Izostavljanjem pojedinih polja i dinamičnom igrom puno/prazno postignuta je jasnoća sadržaja koji se komunicira na dvije razine: jasno je da je riječ o vinu, a pri tome je maksimalno afirmiran i koncept marketinške strategije, a to je mozaičnost. Znak je jednostavan, prepoznatljiv i odgovara na raspise zahtjeva. Znak dobro funkcionira u aplikacijama u 4 regije kroz jednostavno uvođenje dvobojnih kolorističkih shema koje su izvedene iz posebnosti regija i njihovih ambijentalnih boja. U razradi, naročito impresionira sustav geometrijski stiliziranih, no bogatih ilustracija za svaku regiju koji će zasigurno doprinijeti prepoznatljivosti cijelog sustava. I znak i ilustracije afirmiraju sve regije kroz dvojnost prirodno/urbano, naglašavajući taj suodnos koji je i temelj hrvatske povijesti i kulture. Taj doprinos Ocjenjivački sud ocijenio je naročito uspješnim, pa čak i širim od same teme raspisa, komunicirajući Hrvatsku kao zemlju bogate urbane kulture upisane u topografski i prirodno raznolik okoliš.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook