Hrvatsko dizajnersko društvo

Ivan Antunović

Područje kompetencije
Profesionalni status
honorarno zaposlen
Stranica
http://nieuwndg.wordpress.com/

Životopis

Rođen je, živi i radi u Zagrebu.

Po struci je grafički dizajner sa srednjom stručnom spremom (maturirao 1994. godine na grafičkom odjelu Škole primijenjene umjetnosti i dizajna). Solidno "barata" engleskim jezikom, voli dobru glazbu, fotografiju, tipografiju, minimalizam... U struci je aktivan od 1995. godine do danas.

Iskustvo

Dugogodišnje profesionalno radno iskustvo dizajnera obilježeno je radom u kreativnim timovima ili kroz samostalni angažman u sklopu dizajn studija i reklamnih agencija, gdje je sudjelovao u razradi koncepata, below-the-line materijala, te adaptacija za razne velike i male naručitelje: među njima - TDR, Dukat, Coca-Cola, Pliva, HT, Milka, Unilever, Johnson&Johnson, Iveco, Philips, Panasonic, Neva/Atlantic, Max Factor, Remington, Polzela, Citron, PBZ, Medica, Cemex Dalmacijacement i dr.

U slobodno vrijeme surađivao je sa zagrebačkim klubovima Močvara i ATTACK, realiziravši popriličan broj promotivnih plakata (isključivo za klupski program Muzikfantastique, s kojim povremeno surađuje i danas).

Proveo je tri godine u studiju Graffiti Design (danas Trans ID) Željka Borčića (1995.-1998.), nakon toga kraće vrijeme u tvrtki za marketing i grafičke usluge „Kolart“ (1998.-1999.), te na posljetku u reklamnim agencijama GM Leo Burnett (1999. - 2000.), Lowe Digitel (2000. - 2003.) i Euro RSCG Zagreb članice Unexgroup (2005.-2006), gdje je kao dizajner nastavio dosljedno odrađivati zahtjevnije i manje zahtjevnije projekte. Bio je angažiran i za crtanje storyboardova (suradnja na idejnim rješenjima spotova za Likvi („Zaštitna ruka vaše obitelji“), Zirodent („Osmjeh za cijeli život“) i Ornel („Duh“) Saponie Osijek (navedene kampanje iz 1999. godine za GM Leo Burnett); zatim za Jamnicu („Misli što piješ“, kampanja iz 2000. godine za Lowe Digitel) te različita idejna rješenja za HT, Euroherc, Milku i oglasne akcije Volksbanke.U međuvremenu je ostvario suradnju s dizajn-studiom Arkus (2003.-2005. i 2006. - 2007). U razdoblju 2007. - 2011. radio je u tvrtki Dimedia, samostalno obavljajući kompletan posao grafičkog dizajna/art direkcije, copywritinga i tehničke pripreme, uz povremene, vrlo male doticaje i s web dizajnom.

Od 2008. godine član je HDD-a u profesionalnoj kategoriji a 2012. primljen je i u članstvo ULUPUH-a, u Sekciju grafičkog dizajna i vizualnih komunikacija. Uz omanje grupno predstavljanje u sklopu izložbe novih članova u galeriji ULUPUH, sudjelovao je i na ZGRAF-u 2012, gdje izlaže u revijalnoj i tematskoj kategoriji. Od 2007. godine redovito surađuje i s portalom Muzika.hr, kao recenzent.

Priznanja

2012.

ZGRAF 11 - nagrada "ZGRAF 2" međunarodnog ocjenjivačkog suda, za rad pod nazivom "Ljudi koje možda poznaješ" u tematskoj kategoriji "Danas je jučer bila budućnost".

Portfolio

  1. Hlapić 2013.
  2. Overmeasure
  3. Fundamenta - vizualni identitet tvrtke
  4. Ljudi koje možda poznaješ
  5. Iz serije plakata za The Torture Garden
  6. Tipografija - Blackout Type 1
  7. Fotografija - odabir iz serije "Stockholm Something"
  8. Electro City - Luke Eargoggle (plakat za klupsku večer)
  9. Dejavu - Cabaret Voltaire (plakat za klupsku večer)
  10. Tiskara Baltazar - vizualni identitet

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook