Hrvatsko dizajnersko društvo

Osječko pivo - novi vizualni identitet

Grupa autora
Igor Manasteriotti (Art Director/Designer) Mia Marić (Designer) Davor Bruketa, Nikola žinić (Creative Directors) Dag Oršić (Fotograf)
Grupa suradnika
Anja Bauer Minkara (Senior Brand Consultant), Petra Despot (Brand Consultant), Maja Benčić (Market Analyst), Jelena Mezga (Brand Implementor)
Studio
Brandoctor
Naručitelj
Osječka pivovara d.d.
Godina
2009

Opis

Osječko pivo prvo je hrvatsko pivo koje od 1697. godine proizvodi najstarija pivovara u Hrvatskoj. Donedavno pod imenom Pivovara, a danas Osječka pivovara, jedina je veća pivovara u hrvatskom vlasništvu.

Na temelju platforme branda osmišljen je slogan: Prvo hrvatsko pivo, kreiran je novi grb Osječke pivovare, te je redizajniran vizualni identitet Osječkog piva. Grb pivovare moderan je simbol s dozom tradicije, a sadrži dvije kune, čašu piva te godinu osnutka pivovare. Kune su jedinstveni simbol karakterističan za Slavoniju i Hrvatsku, a godina osnutka pivovare snažno je prisutna na grbu zbog najduže tradicije u Hrvatskoj. Logotip Osječkog piva sadrži grb pivovare i tipografski natpis.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook