Hrvatsko dizajnersko društvo

San Gurmano maslinovo ulje

Autor
Igor Manasteriotti (Art Director) Davor Bruketa, Nikola žinić (Creative Directors)
Grupa suradnika
Anja Bauer Minkara (Senior Brand Consultant), Petra Despot, (Brand Consultant), Maja Bencic, Jelena Mezga (Brand Implementor), Domagoj Kunić (fotograf)
Studio
Brandoctor
Naručitelj
Mih d.o.o.
Godina
2008

Opis

Na temelju platforme branda kreirano je ime novog branda, San Gurmano. Ovo ime više značenja, pa tako predstavlja izmišljeno mjesto u Istri ili san gurmana, a budi asocijacije na gurmansko, ukusno, imaginarno, bajkovito, istarsko i tradicionalno, ali originalno.

Njegov logotip baziran je na jasnom simbolu koji garantira prepoznatljivost branda. Ovaj simpatični, prijateljski znak komunicira pozitivne asocijacije potrošačima, a da bi bi bio moderniji i topliji, dodana mu je pozadinska tekstura koja mu pruža i dašak tradicije. Elegancija i visoka kvaliteta branda projicirani su cjelokupnim vizualnim identitetom. On je minimalistički, manjih dimenzija etiketa i ograničenog kolorita, koji uključuje zelenu, crnu, bijelu i srebrnu. Boce su elegantne, uske i visoke, a znak masline na njima dolazi do jasnog izražaja.Ime, slogan i logotip komuniciraju višeznačnost imena San Gurmano i tako zaokružuju njegovu jedinstvenu priču.

Upozorenje: Trenutno pregledavate pojednostavljenu verziju stranica. Pregledavanje pune verzije stranica moguće je nakon preuzimanja i instalacije Flash Playera.

Copyright 2009 Hrvatsko dizajnersko društvo. | web@dizajn.hr | Tel. 098 311 630
Uvjeti korištenja | Impresum | Kontakt | Facebook